[19 listopada 2009]
"[O Jacku Kapicy:] Taki nowoczesny SBek. Przypomina mi się tu facet, który prowadził ze strony UKS (Urząd Kontroli Skarbowej) moją sprawę o rzekomo zagarnięte 2 mln złotych z firmy. Urząd poległ na całej linii a debil z kontrolii oskarżył panią z punktu xero na kilka tysięcy, że nie zarejestrowała na kasie fiskalnej 3 kopii. Wow!
-----
Kiedy Donald Tusk w moim klubie usłyszał wyniki ostatnich wyborów parlamentarnych byłem dumny z tego, ze głosowałem na PO. Byłem dumny z tego, że to się dzieje u mnie. Pamiętam jak deklarowałem, że wyjadę z Polski jak wygra PiS. Dziś wyjeżdżam z Polski bo muszę wybierać pomiędzy mniejszym złem. Liberałowie? Wolny żart...

Ustawa Hazardowa przygotowana na kolanie przez ludzi, którzy tak naprawdę nie mają o tym zielonego pojęcia jest zamachem na moją wolność obywatelską. Stawianie mnie - pokerzysty [sportowego] - na równi z faszystami i pedofilami - jest zamachem na moją godność. Być może nie zawsze jest mi miło jak nieśwodomi ludzie wyzywają mnie od najgorszych ale od ludzi świadomych oczekuję trochę więcej.

Prosiłem Pana Kapicę o spotkanie. W programie Eli Jaworowicz w TVP zaprosiłem pana Kapicę do rozmów. Ale on wie lepiej. Pan premier chce wylać dziecko z kąpielą dla poprawy wizerunku PO. OK.

Obiecuję Panie Premierze, że w kolejnych wyborach będę ostatnim, który na Pana zagłosuje. Wszystkich swoich znajomych pociągnę za sobą. 400,000 pokerzystów również!
-----
Moja żona jest totalnie lewicowo nastawiona. SLD i nic więcej. Ale dziś nawet ona zastanawia się co zrobić z ich rezygnacją z poprawek do paranoidalnej ustawy. Panie Premierze, tworzy pan bubel prawny, którego ja będę pierwszą ofiarą. Proszę o to aby mnie pan aresztował jutro w Zakopanem. Odbywa się turniej Wiśniewski Open 2009. Ponad 100 osób wykorzystując wszystkie swoje umiejętności walczy o pierwsze miejsca. Zaszczytem dla mnie będzie założenie kajdanek i wizyta w Waszym Pensjonacie. Proszę nie pozostać tchórzem, tylko udowodnić całej Polsce, że nie ma wyjątków. W końcu sprzedałem w powojennej Polsce najwięcej płyt: 1, 2, 8 miejsce... Proszę to wykorzystać!

Polski sport straci setki milionów złotych. Sponsor 1 ligi sam zainwestował 15 mln rocznie w promocję klubów. Tych wyborców również pan straci. Może jednak zastanowił by się Pan jak rozwiązać kwestię ZUS z długiem ponad 300 MILIARDÓW by nie powiedzieć 350 MLD... To ważne, bo jak Pan straci już stanowisko to Ci ludzie będą zdychać...

Słodkie pierdzenie w mikrofon jest żałosne. Notowania spadły już dość nisko. A jak rosną to tylko patrz: "Słodkie pierdzenie".

Dyrektywy Unii Europejskiej są dość jasne. A zdrowy rozsądek został gdzie? W wyobraźni czy chęci wyobraźni o Wielkim Tusku?

APELUJĘ DO NASZEGO PREZYDENTA LECHA KACZYŃSKIEGO aby nie podpisywał tej ustawy. Jestem gotów wraz z żoną, która jest jedyną kobietą w klasyfikacji USOP (największej pokerowej imprezie tego roku) na miejscu 9, głosować na niego, jeżeli zwycięży w nim zdrowy rozsądek.

Dowiedzcie się Panowie i Panie czym jest dzisiejszy POKER sportowy ale błagam - a nie dla zasady wpychacie go na równi z jednorękimi bandytami w jedną ustawę."


Ich Troje, "Play in team", 2008 - jedyna anglojęzyczna piosenka z ostatniej płyty "Ósmy obcy pasażer". Warto obejrzeć klip, choćby ze względu na pasję Ani i Michała Wiśniewskich: poker sportowy.


Powyższy wpis z 19 listopada 2009 wyedytowany został o 2:29. 37 minut później (3:06) w internetowym wydaniu Faktu (eFakt.pl) ukazuje się artykuł pt. "Wiśniewski pokazał gołą żonę". Jaką opinię Michał Wiśniewski ma o Fakcie, można jeszcze raz przeczytać na jego blogu pod datą 22 maja 2009. Przypadek? NatomiastSuper Express (SE.pl) 20 XI br. donosi, że "Wandale pomalowali Wiśniewskiemu psa".

By nie popaść w manierę plotkarskiego "pudelka", tyle wystarczy o Michale Wiśniewskim.